Ziema ir īstais gada laiks, kad nereti piemirstam par fiziskajām aktivitātēm un bieži vien esam uzkrājuši liekos kilogramus. Kā pareizāk rīkoties, ja mums nav laika un iespējas doties uz sporta zāli? Šoreiz sniegsim dažus padomus kā viegli notievēt mājas apstākļos – iespējams, kāds padoms noderēs tieši Tev! Tomēr atceries, ka katrs organisms ir citādāks – kas vienam der, nebūs piemērots citam. Tāpēc pirms sāc tievēšanu – konsultējies ar ārstu vai dietologu par sev piemērotāko svara notievēšanas programmu un veidu.
Veselīgie ēšanas padomi, kas palīdzēs nomest liekos kilogramus – Neaizraujies ar lielām porcijām!

To vietā ēd nelielas maltītes, 5 reizes dienā. Ēdot mazākām, "vieglākām" porcijām, bet biežāk, Tu uzlabosi un paātrināsi savu vielmaiņu. Tas saistīts ar to, ka Tavs organisms jūt, ka bieži saņem daudz ēdiena – tāpēc vairs nav nepieciešams veidot tauku rezerves.
Regulāra ūdens lietošana ir viens no pamatlikumiem, ja vēlies atbrīvoties no liekā svara, jo tieši ūdens ir viens no svarīgākajiem komponentiem stabilai svara zaudēšanai. Dienā ieteicams izdzert vismas 8 glāzes, taču šis daudzums var individuāli svārstīties.
Piedomā pie savas ēdienkartes – našķu, saldumu un treknu ēdienu vietā ieteicams izvēlēties. Notievēšana mājas apstākļos izdosies, tikai izvēlēties pareizus produktus: sezonas augļus un dārzeņus, zaļumus, pākšaugus, zivis, liesu gaļu un citus veselīgus ēdienus.

Kategoriski izvairies ēst fast-food ēdienus, saldumus, čipsus, nedzet gāzētos dzērienus.
Protams, lai notievētu mājās ar sabalansētu ēdienkarti vien nepietiks. Ļoi svarīgi ir veikt dažādus vingrojumus. Ir daudz un dažādi vingrojumi, bet lai izvēlētos sev tiešām vispiemērotāko būtu vēlams to saskaņot ar trenneri. Ieskatam piedāvājam dažādus vingrojumus, ko varēsi viegli un ērti veikt mājas apstākļos. Atceries, ka ieteicamāk būtu vingrot rīta pusē.
Ja vēlies iegūt slaidāku un tvirtāku vidukli izmēģini kādu no šiem vingrojumiem – Nogulies uz muguras un iztiep rokas atpakaļ, virs galvas. Ar kājām satver kādu nelielu priekšmetu, piemēram, nelielu bumbiņu. Par jautājumu – kā notievēt vari vairs nesatraukties, sāc jau šodien.

Pacel kājas uz augšu. Sāc veidot ar kājām gaisā apļus, sākumā nelielus, tad arvien lielākus, līdz skar ar kājām grīdu. Tad samazini apļu diapazonu, līdz tie atkal ir dēvējami par maziem. Atkārto šo vingrinājumu 5 reizes.
Notupies uz ceļiem un atbalsties ar plaukstām pret grīdu. Ar labo roku aptver labās kājas potīti no ārpuses. Pievelc kāju pēc iespējas tuvāk zodam. Tad, neatlaižot roku no potīte, velc kāju atpakaļ, izliecoties viduklī. Atkārto vingrinājumu ar katru kāju 5-10 reizes.
Protams, lai no vingrojumiem būtu kāds ieguvums, lai notievēšana mājas apstākļos izdotos – tos ieteicams veikt katru dienu, bez izņēmumiem.

Galvenais ir neslinkot un neizlaist vingrojumus, jo tā Tu tikai paildzināsi svara nomešanas laiku. Ļoti svarīgas ir arī pastaigas svaigā gaisā, rīta krosi – tas palīdzēs sadedzināt liekās kalorijas un likt Tev justies daudz labāk un būt apmierinātam gan ar savu ķermeni, gan izskatu.
Ņem vērā, ka lai zaudētu aptuveni kilogramu svara, ir jāsadedzina vismaz 3500 kaloriju. Svarīgi minēt, ka kalorijas nav tik viegli "sadedzināt". Ja uzņesi kalorijām bagātu pārtiku, Tev tā ir jāpatērē fiziskos vingrinājumos un aktivitātēs, pretējā gadījumā tā pārvērtīsies taukos.
Protams, ļoti svarīga ir arī Tava attieksme un pozitīvā domāšana cīņā ar lieko svaru. Jo pozitīvāks un apņēmīgāks būsi, jo ātrāk un vieglāk nometīsi liekos kilogramus. Veiksmi svara nomešanā!

Please follow and like us:

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *